En sista natthälsnig

Då va de slutet av söndagen, skola imorrn..
Har inte skrivit på hela helgen, det har bara inte blivit så. Har egentligen inte häntså mycket men lite har jag ju gjort. Satte upp studsmattan idag, så nu kan man sola! :) Idag: klarblå himmel och svin kallt, hur går det ihop? Det är säkert den där jävla vulkanens fel! Men dt är ju inte bara jag som drabbas!
Tänkte fixa iordning mig och hoppa isäng, även fast jag har sovmorgon idag måste man få sova. Vad hände med dem dära 10-11 timmarna ett "barn" måste få sova? Sen tar det typ minst en halvtimma för mig att sommna. Och som topping går jag kanske upp onödigt tidigt på måndags morgorna. Menmen......

Good night sleep tight don't let the bedbugs bite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0