Baka, baka liten kaka

Hade  tråkigt idag så ringde Ida o vi bestämmde oss för att baka, det finns inget som gör en på lika bra humör som att baka. :) Vi tog säkert slut på alla ingridienser i skåpen menmen..
På lördag ska jag ha en liten tjejmiddag här hemma, bad, mat och tjejsnack kommere o bli. ;) Måste tänka ut någon efterrätt jag ska laga, vi brukar typ alltid köpa färdig, fryst kladdkaka. Men hur kul e de på en skala? Då kan man lika gärna göra egen. Men jag är lite inne på vit choklad mousse med bär, kanske en lätt efterrätt som man alltid gör, men sjukt gott!
Måste klippa mig, det kommer antagligen inte bli den här veckan eftersom det aldrig blir av på så kort varsel men vi får hoppas på nästa kke? Då kommer jag bara klippa topparna och klippa upp lite kanske för jag har nog expermenterat med mitt hår så de räcker (lugg, kort, allt möjligt).

I våra reccept improviserade vi, vi lade till tog bort och hittade på helt egna saker. Resultatet: jag är jätte mätt!! :p

 
Our delicios cupcakes..


Sockerkaksmuffins med rårörda hallon.


Chokladmuffins (laktos fri) med choklad glasyr.


Kokoshögar med chokladglasyr.

Haha, våra egna bakelser. Recceptet finns att hämta. ;)

Puss så länge, Hannisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0