Dagens Outfit

Tjänare!

Jag sitter nu på mitt rum och äter kattmat direkt ur burk, var sugen på det. :p Idag måste jag göra massa läxor, vi har typ miljontals! :@ Men mitt mål är att börja blogga mer, det kanske jag har sagt så många gånger, men nån gång måste man ju börja! Så jag tänkte att idag vore en bra dag. Har precis tittat färdigt på "another cinderella story" som jag spelade in från igår, huvudrollen var Selena Gomez o filmen var helt OK, men väldigt lik "a cinderella story" som jag sett. De kke man oxå hör på namnet...

Lekte lite med några bilder från dagens outfit, så här blev de:





Jeansleggings - Gina Tricot
Tunika - Bik Bok
Kofta - Gina tricot

Kram Hannah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0