Hej mina två nya läsare o alla ni andra <3

Nu har jag fått för mig att jag ska blogga lite. så jag gör väl de. :]
Har precis varit i Tyresö centrum och tagit ett foto till mitt visum som jag ska ha när jag åker till Indien i jul. Längtar redan tills nästa lov, höstlovet, fast det bara har gått tre veckor sedan vi började skolan så har skolan redan tröttat ut mig. Jag orkar seriöst inte gå upp 6 halv 7 varje morgon bara för att hinna i tid till skolan. O efter skolan är man ju så trött att man bara vill sova, vart tog fritiden vägen? På tisdagar går vi i skolan i 7 timmat och 45 minuter! Är det ens lagligt? Men det lite roliga är att jag har fått lite mer läsare till min blogg. Närmare sagt 2 stycken mer per dag. Hahah. inte egentligen så mycket, men alltid nåt när man försöker få bloggen o växa. :D Har typ inget att göra, det kanske är drf jag har tid att blogga lite. Jag tror jag ska lägga upp någon gammal bild, inte för att det har något syfte bara för att ja vill de.


Ja, hittade typ inga bilder som jag inte tidigare lagt ut på bloggen men, bara några naken bilder o sånt, men de är väl inte så intressant? xD Alla vet väll redan att jag är The Queen Of Fucking Everything?


Nä gud vad jag blir sugen på Ben & Jerry's. Det är så sjukt gott! :]


Gammal bild från vintras, Emma, Emma och Hannele <3 Miss It.

Kramar o pussar från maj! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0