Sleep tight

Har typ tittat färdigt på ett program kallat "kändis jungeln", It Was Really funny! Or not. :P I morron ska vi sktiva en längre text på engelskan o man fick några dagar på sig innan som man kunde förbereda sig på. O jag började typ idag, vet inte riktigt vad jag ska ha. Jag har ju tränat på en sak, men den är mest fånig och blir säkert bara några rader menmen.. Måndagar är faktiskt ganska sköna, speciellt idag för då slutade vi 55 minuter tidigare (!). Annars går vi till 4! Men det är jobbigt att vi ska skuta så sent varje dag, 16.00 två dagar iveckan, o vår tidigaste dag är ju liksom klockan nåt över två. Jag slutar hellre kl 12 på fredagar än att få 2 timmar och enhalv timmes rast! Men ska typ gå o lägga mig nue, så att jag inte vaknar helt trött. Vi hörs i morgon

Love Y Hannah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0