Mer besökare tack!

Hej allihopa! Jag vet att jag inte har skrivit på över en vecka men jag har haft så fullt upp med läxor och den nya skolan. Det känns som vi får jätte mycket läxor redan nu, andra veckan. Spanska, matte och So har vi denna veckan och i slöjden på måndag ska man ha gjort en skiss! Fatta liksom. Men eftersom jag är så smart så är jag typ färdig med dem flesta. I morgon är det skolfotografering, och jag vet inte vad jag ska ha på mig, allt ligger ju typ i tvätten. :@ Jag o Hannele ska typ börja på karate! :D Typ på torsdagar. Det vore kul att kunna något sånt och häftigt att ha såna speciella dräkter. Jag söker också nya bloggläsare till min blogg, så om ni vet någon, kort som lång, tjock som smal, ful eller snygg (helst snygga :P), som skulle vilja läsa min lilla och oerfarna blogg så är det bara att säga till dem, för jag söker desperat (Hannele, vet du vad det betyder nu? :P) nya bloggläsare så min blogg har något att leva för. Tipsa även om andra bloggar av kompisar till mig, jag läser gärna. Mitt mål är att skriva på bloggen oftare, några gånger i veckan, för annars får ni bara läsa långa inlägg sällan. Haha! Men nu ska jag typ göra nåt? Det jag orkar, kke titta på film? Men vi ses!

Ida, Hannah, Linnea, Caroline, Linnea, Isabella, Ellinor, Hannele, Elin, Per, Olav, Ali, Andreas, Rasmus, Alexander, Eric, Axel, David, Andreas, Tobias, Emil, David, Andreas. Jaa! Nu kan jag äntligen alla namn från min klass! Hahha.

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0