Dagens Outfit + några andra egobilder!

hej alla glada som vill läsa min blogg. Idag.. Eh, jag orkar seriöst inte skriva idag, har typ inget heller som verkar intressant. Men det jag vet är att vi har läxor, men ett snabbt inlägg hinner jag nog me. Tror faktiskt jag lägger upp några nya bilder idag istället, det får det bli (VARNING FÖR EGOBILDER!) ; )

Provade på några olika roller igår, tycker dem blev roliga eller nåt! xD

Haha, ego eller vad? Men de var faktiskt roligt att göra bilderna! :P

Meen jaja. Min favorit; en blandning mellan första(!), andra, tredje och min "vanliga" roll..

Det här var dagens outfit;

Linne, kofta och jeansleggings från gina tricot och väska från monki. :)

Kram puss och love till er alla
Hannah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0