090915

Hej alla!
Idag har varit en lång men helt OK dag. På rasten gick vi hem till Caroline, där fixade vi mitt hår, asså tupperde det skit mycket så det blev väldigt stort! Sen sminkade vi Caroline som i vanliga fall inte andvänder smink med lite mascara. Det blev bra, fast hon inte tyckte hon passade i mascara så gjorde hon de o såg oxå äldre ut på ett bra sätt. På kockskolan hammna jag igrupp med Ida från klassen, det var tur för jag ville typ bara komma me henne, där gjorde vi fruktkräm av äpple, päron, hallon och plommon. Det var gott men väldigt mättande , vi som hade så mkt frukt fick en full skål med kräm med väldigt stora fruktbitar i. :] Fast vi slutade 10 över så nu ska jag snart gå till gitarren men nu får jag väll först ta o träna lite på gitarr som jag glömmde igår. :P Men ska dra nuew se yo!  Haj då! 

Kram Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0