läxdag

Jaha, då var det måndag igen, början av en ny vecka! :( Fast veckan blir ganska soft förutom något prov och läxförhör som jag kan (hyfsat). Har fått ljud till datan nu, eftersom jag är så smart o tappar bort allt har ju sladden till högtalarna varit borta ett tag nu.. Bakade lussebullar (lussekatter, saffransbröd eller saffransbullar, som andra kallar det) igår. De blev ju rätt så bra faktiskt, men vi glömmde att hälla in kesellan i spadet och vi kom inte på det förens de skulle jäsa och jag fick värsta snilleiden att vi skulle göra det då. Och just du kom mamma in och lackade totalt ut och blev skitsur på oss! :S Det blev gott, men det lär bli riktigt svårt att hålla tassarna ifrån frysen tills på lördag då man får släkten på besök. Ska väl snart börja plugga lite. ^^



Hon are komming on fridag! Höhöhö!

Love Hannah


Kommentarer
Postat av: cassandra

hej hannah! du vet ju att min nya blogg heter caasssandras.blogg.se så det skulle vara jätte snällt att ändra dina länkar så att min nya blogg står där:D

2009-11-24 @ 20:52:08
URL: http://caasssandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0