Julklappar till alla

Halloj! Idag har jag och Hannele varit i sickla och kollat runt efter julklappar, det tog en stund, men jag hittade till slut något till alla, jag hoppas att ni iallafall blir nöjda för jag vet aldrig vad jag ska köpa... Vi har haft SO prov idag, det gick faktsikt välldigt bra, hoppas att jag får alla rätt, åtminstone godkänt! :D Vi har NO prov på måndag - Zoologi, det blir vårt andra No prov. Det verkar som man har prov hela tiden, och de är inte kul. :[ Aja, har väl inte så mycket att säga mer, men jag invigde mina stövlar igår iskolan o de är bra! :) I morgon kommer mormor och Klara vara här när jag kommer hem från skolan, då ska vi baka pepparkakor. :P


haha, gillar att hålla på med bilder, så här såg torsdagens outfit ut! Snygg va?


Kommentarer
Postat av: cassandra

äsh, det var inget:D

2009-11-27 @ 19:04:32
URL: http://caasssandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0