En Header?

jag tänkte ändra headern, men jag vet inte riktigt hur man gör än. Ingen vill ju hjälpa mig! :( Men jag kan visa ett smakprov om hur jag hade tänkt det.


Typ så... :p

Fast det blir antagligen bättre bild och sånt sen.. :)

Jag laddar ner lite låtar från youtube till mobilen, vet någon en låt som är bra? Jag vet helt enkelt inte vad jag gillar för musik, lite av varje antar jag.

Längtar verkligen till Indien! Det ska bli så skönt. Att sola och bada på jullovet, ni kanske tycker att jag tjatar om det för mycket men jag längtar ju så mycket dit. De måste ni förstå! <3 :P


Man har ju hört talas om kossorna på stranden, men jag är inte orolig, det blir bara mysigt! x)

Kommentarer
Postat av: cassandra

Först lägger man upp bilden som ett vanligt innlägg sedan klickar man där uppe där man laddade upp bilden på html koder. man kopierar bildens html kod från detta tecken " till jpg" . när du har gjort det så klickar du på design högst upp, klicka sedan på redigera stilmall. sedan måste man blädra tills man ser det hära nedan: Nu har jag kopierat från min stilmall, så du fortsätter bara att bläddra tills du ser det här:



#header {

background: #FFFFFF url(http://caasssandras.blogg.se/images/2009/cassandra2kopiera57957139.png) no-repeat right center;

padding-left: 30px;

padding-bottom:370px;

padding-top:30px;

margin: 0px 0px 0px;

width: 800px;

height: 55px;

}

Du ser att det står header backround och sedan vilken bild jag har t ex (http://caasssandras.blogg.se/image.... OSV



sedan kan man ändra längd och bred som du ser står under.

det är bara att testa dig framm fast spara inte direkt klicka först på förhandsgranska:D

om du inte alls förstår så kan du antingen skriva på min blogg via kommentarer vad det är du inte förstår så kan jag förklara:D

2009-11-20 @ 16:40:25
Postat av: cassandra

om du behöver hjälp med något är det bara säga till:D

2009-11-20 @ 16:41:21
URL: http://caasssandras.blogg.se/
Postat av: emma

nämen åå :D jag fick vara med <33

2009-11-29 @ 01:48:33
URL: http://emmasamuelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0