gamla nyheter

Hej alla! Har precis fått till headern, men det blev ingen bra.. För många bilder och för dystert. :/ Jaja, kommer säkert fixa en bättre lite senare vi får se. Måste ut o springa idag också, två gnr /veckan. Och självklart brukar jag skjuta upp det till helgen som vanligt. :P Nästa vecka fyller syrran 16 år, då kommer hela tjocka släkten hit, det kommer bli högljut! Haha, men Jessie kommer också, ni vet den där söta hunden som e farmors! <3 Idag är det ju söndag vilket betyder vila och fixa till sig inför skolan i morgon och såklart titta på Tv! :) Har inget att skriva idag, det har ju typ inte hänt någonting under helgen, så detta inlägg är säkert tråkigt att läsa.. Men vi ska baka lussebullar (eller som vissa säger lussekatter), så det blir väl dagens höjdpunkt. På torsdag ska jag o Halle handla julklappar, efter som hon blivit sjuk i helgen så tar vi det nu på torsdag iställlet! :) Krya på dig, hoppas att du kommer i morgon! <3 Men efter branden så har hela övervåningen fått renoveras, och det mesta jag saknar just nu är att ha två stycken badrum, tänk 3 tjejer + en kille på en liten toalett, det går ju liksom inte ihop. Jag får typ alltid springa till skolan på skoldagarna eftersom det är kö till badrummet varje dag.  :[ Men jag saknar också när vi bodde på hotellet nära sickla köpkvarter, tänk att kunna shoppa VARJE dag! Haha! Me gusta! <3

 

Hittade en artikel på nätet! Vi fanns även med i nacka värmdö posten (nvp) tidningen förut! Haha, jag älskar att vara känd. :D


Även fast det är gamla nyheter, så är det en gammal klasiker! :P


Seee Yaa Laater Allligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0