Ny mobil snart??

Vet inte vad som är fel på min kamera, den startar bara inte. Kanske är det batteriet eller nåt som är paj. :( Men vill nog satsa på en ny telefon med bra kamera så slipper man släpa runt på kameran hela tiden. Just nu har jag en lila mobil med några knappar som inte funkar ibland, så det händer ofta att man inte kan skriva mellanrum när man sms:ar och mycket andra saker, sjukt jobbigt.


Den här mobilen har jag nu.



Vill ha någon av dem här kanske? Båda har bra kamera, 8.1 resp. 12.1 megapixel. Så då slipper jag köra med en kamera. Men den första mobilen är kankse lite gammal? :P Jag gillar att den andra är ny, har stor skärm, bra kamera, bra ljud osv...

Vilken var bäst? Eller finns det någon annan bra o snygg mobil som jag inte hittat än? Tips gjärna mig om en (helst Sony Eriksson, älskar verkligen de märket :P). Jag får väl ta att önska mig en mobil i födelsedagspresent eller nåt, det är ju mindre än 4 månader kvar! :D


Men måste börja göra lite läxor idag inför alla prov och förhör, vi har ju typ massor i alla ämnen! Jag brukar alltid skjuta upp alla läxor tills dagen innan eller nåt, men det går alltid bra! (MVG) Jag ska bara plugga lite so och no, sen lägger jag ut mer lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0