i väntan

Ahh! Äntligen var den sista skoldan slut! Ingen mera skola förens nästa år! Det känns skönt att säga. :) I morgon klockan tidigt ska vi åka till Indien! Så vi måste typ gå upp 3 (på morgonen) eller nåt om man ska komma i tid, men om man bara ska sova 4 eller 5 timmar spelar det ju ingen roll om man sover. :P Så jag ska vara uppe hela natten, jag kommer säkert att sommna i soffan klockan 10 för jag är lite trött redan. Men jag ska försöka så att man sover bättre på planet istället. Det får väl bli film maraton över natten! Så länge det går iaf. Men det ska ju bli så skönt att komma ifrån kylan här hemma i Sverige, när vi äntligen verkar få en vit jul så reser vi bort (typiskt), men jag vill ju såklart hellre åka dit! Lyckades sammla ihop några argument om varför jag gillar/ inte gillar vintern, haha. det var ju typ de ja kom på just nu.  

Varför jag gillar vintern:

  • dekorationerna
  • ljusen
  • julen
  • snön
  • att kunna längta till sommaren

Varför jag inte gillar vintern:

  • kylan, att behöva frysa
  • snön (snöoväder, pulsa i snön)
  • behöva ha tjocka kläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0