23.43

Hade tänkt att börja göra mig iordning nu, men de är så fullt där nere, så väntar en halvtimme till. Kläderna blir väll desamma som jag hade i skola ida, dvs. gråa strumpbyxor från Gina, långt vitt linne också från Gina och en kort "kofta" från vero moda. Men denna förbannade snö som faller ner stoppar trafiken, och det kommer säkert bli förseningar.. Detta händer alltid mig! Ska väll iallafall klä på mig nu, sitter typ bara i handduk. :O När det blir ledigt i badrummet får jag skynda mig dit, om de blir tid över sen kan jag titta på film eller vara inne ännu meer på datan! :J Haha, det börjar bli lite jobbigt menmen, inte har jag sommnat ännu.

Love Ya All! /Hannah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0