Waf?

Ja, när man äntligen ville göra sig något gott som att springa så fick man lida för de. Jag fick direkt holl, (eller hur det stavas) o skit ont i bröstet. Så var det med det. Men jag blir bara så arg, nu när jag ville springa så kunde jag inte det.   
:[ Vad ska man göra när man har holl? Aja våra grannar ska flytta till USA på lördag, inte för att det har något med oss att göra, om jag inte har nämt det tidigare ska vi på köpet få nåra ryssar istället bredvid oss. O hur kul e de? JAg hade hoppats på en tjej i min ålder så att vi kunde bli bästa kompisar, hon skulle även ha en äldre brosa som jag kunde bli i hop med, haha! :) Aja slut på fantasier nu får jag väll ta o hitta på nåt vettigt och sluta dagdrömma. <3

Kram (min grann-drömprins) Hannah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0