Skolstarten

Hej! Idag börjar skolan. :( Vi ska börja i stavan eftersom vi ska börja i sjuan nu. Man ska inte vara där förens kl. 10, men jag ska möta Hannele vid krysset tjugo i. Nu sitter jag på mitt rum, typ helt klar, fattar inte att jag gick upp kl. 7. Haha jag trodde det behövdes mer tid. Det är inte så lätt att skriva på tangentbordet heller, man har ju lösnaglar som man satte på sig igår kväll, o när jag skulle sätta på mig leggings idag, åkte en av. Ska sätta fast den snart, dem är ju ganska ömtåliga! Det är iaf tur att man gå till skolan me nån dem första dagarna, det är annars lite pinsammt att själv virra runt ien ny skola o inte veta var man ska, det skulle vara så typiskt mig! :D Men nu ska jag typ göra det sista innan jag är färdig ses!

Kram Hannah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0