Shopping

Hallojsan! Idag var jag i sickla med Halle. Vi provade mkt kläder! Haha! O inte alla lika seriösa. Men det var iallafall roligt, jag köpte bara en nesesär/ sminkväska och lite smink. Vi åt mat på donken o såklart tog vi en smoothie på "naked juice bar". När jag var påväg hem träffade jag mamma o Linnéa, dem var tydligen till sickla, så jag var med dem innan vi tillsammans åkte hem. xD Då köpte jag en T-shirt där det står "This Is My Look", :] en till väska som jag tittade på tidigare, men kanske tyckte att den var lite för "tantig" Haha, Men jag köpte den iaf, en lila jag ville ha svart men den var slut. Jag köpte också leggings o lite andra saker på H&M innan vi åkte hem.


Jag som rock chick. (Miffad hand)


Jag i min nya balklännig. :]


Det här var typ allt jag köpte denna dag, längtar redan tills nästa shoppingtur. <3

Kram Hannah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0