Helgmys

Hej alla (finns d nåra :P) bloggläsare!
Jag e typ sjuk, varm, svettig (!), trött o dålig i största allmänhet. Men jag hoppas det går över för ikväll är det ju lördagsmys, mkt godis o massa filmer, det ända som saknas är ju sällskap. Haha! Men jag hyrde filmen "My sussy girl" och typ "dumpad" så det överlever jag nog på. I värsta fall har jag alltid alla tv-serier att titta om från början.

I går var jag med Hannele, vi bada i hellas, det var varmt, skönt o svallkande. Och på vägen hem åkte vi först ända till sickla bara för att köpa en god smoothie på "naked juice bar" innan vi åkte hem till Älta, absolut inte min idé, men ändå väldigt gott Haha. På kvällen blev det mys med filmerna "Norbit" och "27 dresses" som jag redan hade sett en gång, men är nästan lika bra andra gången också. 

Nu ska jag gå ner och börja lördagsmyset :) Här kommer den skönaste reklamen till alla er som älskar att mysa! <3 KLICKA HÄR! 

Jag vet nämmligen inte hur man fixar så att man ser klippet direkt i bloggen.. Så det här får räcka så länge!

Kram Hannah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0