Första dan avklarad

Idag har den första skoldagen varit, jag har inte varit så speciellt nervös alls. Men när jag började närma mig skolan me Halle blev jag lite nervös, liksom tänk om jag sjulle hamna i en dålig klass. Och på mitt profilval hade Emma kryssat i dans som andraval, jag hade dött om jag fick det för jag liksom hatar att dansa allt annat än framför spegeln hemma. : D Men det blev som tur kockskola. Vi fick mest papper, kalender o pennor och sånt. Inte förens på onsdag har vi första lektionen, för imorgon ska vi till strålan och skogsvandra, :P man får bada men jag vill ju inte precis visa min fina o slanka kropp andra dagen. Det är iaf bra att man får sovmorgon till klockan 11.


Så här blev mina naglar

I lördags var mina kusiner Ida o Jonathan på besök, vi hoppade studsmatta, badade o åt tonvis me godis! Ja, det var typ allt vi gjorde. :P Men när vi åt pizza kom en ursöt katt till gräsmattan, den var välldigt liten o ganska mager kanske inte ätit på länge för den hoppa hela tiden upp på bordet när vi tagit ner den för att den tiggt pizza. Men tillslut fick katten pizza o vatten, den åt väldigt mkt. Men lite senare på kvällen när den varit hos oss ett tag så bestämmde vi oss för att lämmna tillbaka katten där den bodde, på halsbandet stod det att adressen var ganska nära skolan så vi lämmnade av den där, när vi kom in på gatan började den genast springa mot sitt hus, den kände igen sig! Den hade bara gått vilse.


Katten slickar sig efter pizzan! Bilden blev visst åt fel håll!

Kram Hannah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0