RUBRIK

Tjena!

Nu har jag äntligen kommit hem, det känns skönt. Jag e ledsen att jag inte skrivit så mycket. Jag var ju i göteborg o passa mina kusiner, den här veckan har det varit perfekt väder, sola o bada har jag gjort hela veckan. På fredag ska jag äntligen få vara med Halle, har inte varit med henne på snart fyra veckor (mattesnille) Så det ska bli mysigt. <3 Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det har inte hänt så mycket annars. Men jag kan bjuda på nåra sköna blilder från götet.

Tröjan är min nya adidas jacka, snygg va? :) Jag har även klippt mig, inget märkvärdigt!







Jag älskar daim <3 Haha så här kul har man i bilen, älskar andra bilden :)
Här kommer lite andra bilder enjoy.















Ja, det var dem.
Ses, nu ska jag ut o sola innan.

Kram Hannah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0