090825

Dagens skola har inte alls varit jobbig, vi började 11 o slutade 13:30. Det är inte förens i morgon vår riktiga första skoldag är. Då börjar vi klockan 08:25 att ha NO, sedan ska vi ha SO, spanska o mentorstid innan vi slutar. Vi fick också inviga våra skåp idag, :p fick underskåp, hatar underskåp, då måste man huka sig varje gång man ska in till skåpet o om man har låga jeans ser man ju allt! Haha, det är iaf bra att jag får överskåp nästa termin, o den är ju längre än HT. Vad jag gör nu? Hm, ja jag får tiden att gå genom att spela lite habbo. ; ) Det var länge sen, men alltid nåt. Idag har jag också pratat lite med en tjej i klassen, hon heter Ida. Vi sitter brevid i klassrummet o idag "lekte" vi några lekar vid strålan. Då skulle man ha ett godis snöre o äta upp det. Jag o Ida ville inte vara med, fett pinsamt lix. Jag skulle gjärna vilja bli kompis med dem flesta tjejerna i min klass.

Kram Hannah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0