090821

Gud vad man mår dåligt, då har man gått o blivit sjuk. Huvudvärk, ont i ögonen o när man har ätit någonting mår man illa och har lust att gå till toan och bara spy upp allt igen. Inte så fräscht. :( Men jag hoppas att det blir bättre redan i morgon, för igår mådde jag så mkt sämre än jag som tur gör idag. Men hoppas de går bra att äta chips o godis o sånt, för ikväll är det FF o päronen har lovat oss 3 filmer från statoil. :] I morgon ska man ju vara barnvakt åt sina kussiner på 2 o 5 år, så då blir det mycket "ragge räv" o "fiffi" xD. Men jag antar att det även blir massa godis o efterrätt. O på söndag e de ju bara att sätta på lösnaglarna, duscha o fixa till mig hela dan, fast jag tänkte typ gå o lägga mig klockan 9. För att man kan vakna sjäv utan att väckarklocan ringer och då får man sova ut länge. :p Nu ska jag typ inte göra nåt, få mamma tycka synd om mig o tigga en glass (om jag kan äta glass, villsäga). :D

Kram Hannah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0